Sthlm shopping

0kommentarer

Halloj! Har shoppat lite i Sthlm. Jag trodde det var kläder jag skulle köpa, men icke sa Nicke. Jag köpte en ny kaffe mugg till skolan, en adventure time mugg! En Håkan Hellström film "två steg från Håkan" och två serieböcker/ serieberättelser, del ett och två av "om jag kunde drömma." Serie tecknaren Young Kim står för illustrationen och bearbetningen av boken som Stephanie Meyer skrev från början. Jag har redan läst första delen på tåget och jag gillade deb skrap. Jag älskar att dom gjorde en så bra serie på en så bra bok. Känns skönt också att jag inte längre kommer se kristen Stuart när jag tänker på karaktären Bella Swan. De jag har sett nu är jag ganska nöjd med förutom att karaktärerna Young Kim tecknar ser ganska lika ut. Alla karaktärer ser väldigt vackra ut så det blir ingen effekt på vampyrerna som ska se orimligt vackra ut eftersom alla andra karaktärer ser ungefär likadana ut. Annars så tycker jag tecknaren har gjort ett väldigt bra jobb!




Kommentera

Publiceras ej