Är i twilight mood nu..

0kommentarer

Jag ni ser rubriken.. Jag läste klart båda serieböckerna nyss och jag är så lycklig. Det känns som om jag hade glömt hela första boken och fick uppleva den igen. Blir så glad när det händer. Just nu är jag ledsen att det gick så fort att läsa båda böckerna och glad för att jag älskar verkligen förstaboken av "the Twilight saga" den får mig att känna mig lycklig, lite små kär och fnittrig. Jag lyssnar på musiken från första filmen (som inte är lika bra som boken) och tänker på hur mycket jag tycker om Stephenie Meyer. Hon har en underbar fantasi och hennes musiksmak är ännu bättre. Vill nog träffa henne nån gång.
Här har ni spellistan från youtube eftersom de flesta låtar inte går att lyssna på på youtube. Dom bästa låtarna är med Robert Pattinson, hans röst är underbar.
 

Kommentera

Publiceras ej