2013

1kommentarer

Tack för ett fint 2013.
Speciellt till alla som har funnits för mig detta år som har fått mig skratta och gråta.
Jag har upplevt så mycket roliga saker det här året! Och alla de sakerna har jag fått uppleva med mina underbara vänner, min klass och med min familj! 
Jag har klätt ut mig till massor med olika och konstiga saker i år! Här är några av dom: zorro, hollywood-fru, Alice madness returns och massa mer! Jag har sett min idol(TVÅ GÅNGER). Jag har sett otroliga uppträdanden både av mina vänner och av artister. Jag har fikat minst tusen gånger med mina underbara bruuuuudar. Jag har festat med mina underbara klassisar. Jag har vartit på Grönalund. Jag sjungit och dansat flera gånger i veckan. Jag har tillbringat mitt sista år som "barn". Jag har firat jul med min härliga familj! Jag har spelat och varit inne på youtube allderles för mkt.
Tack alla fina <3 Här bjuder jag på fina bilder och minnen jag har samlat på mig under år 2013.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

..

24 May 2014 22:56

Du är nog den finaste någonsin!

Kommentera

Publiceras ej