Zelda

0kommentarer

God morgon! Idag är det söndag och jag sitter vid mitt köksbord och lyssnar på ett album albin visade för mig. Jag blir så glad av ny musik och samtidigt så ledsen. Jag vill också skriva musik!! Jag har börjat på minst tusen små texter men blir inte klar med någon. Känns som om jag gör så med allt, börjar lite men om det inte går bra på en gång så ger jag upp och lägger ner. Om jag inte hade haft gitarr som lektion i skolan skulle jag aldrig lära mig för jag skulle ge upp så himla lätt!
      Nu i helgen är min mor och far göteborg, jag och alva är hemma själva. För er som spenderar mycket tid med mig så har jag tjatat i hundra år om en serie som jag verkligen vill ha men har varit omöjlig att få tag i, speciellt i en stad som Västerås. Men igår fick jag två bilder skickade till min telefon från min mamma som då var på bokmässan. 
 
HON SIGHNADE BOKEN JAG FICK!!!! GAAAAAHHHH FUCKING LINA NEIDESTAM SIGNERADE DEN
IIIII LOOOOOOVEEEEE MAAAAHHH MOOOOOHHHMAAAAAA AAAANNNNDDD POOOOHHHAPAAAA
 
Ja, som ni ser är jag en glad tjej och jag kan typ inte vänta tills mor o far kommer hem så jag kan rycka boken ur deras trötta händer och läsa skiten ur den.
kram! 
 

Kommentera

Publiceras ej