i write sins not tragedies

0kommentarer

I dag är det lördag. Jag har längtat efter den så länge. Och nu när den är här vill jag bara lägga mig ner på golvet och gråta, för jag vill inte att den här helgen ska ta slut! Jag vill bara skrika åt den dumma måndagen att den ska förvinna. Det känns som det finns så mycket att göra fast jag har glömt bort allt. Så jag går runt stressad och ledsen hela tiden istället för att ta tag i något.
 
I torsdags hade vi ensemble konsert. Jag tyckte det var kul! vi körde "i write sins not tragedies" av panic at the disco. Jag såg fram emot den här tisdagen för på skulle vi haft en liten föreställning på kvällen och då skulle jag och Lovisa uppträda med "Tro". Men lärarna ställde in den eftersom det bara var fem st som skulle uppträda. Så nu har jag inte så mkt framför mig att se fram emot. kanske marknadsförningsturnen men den känns fortfarande så långt bort.
kram
(fina vänner på bilderna)

Kommentera

Publiceras ej