vår = sommar = bikini = NEJ TACK

0kommentarer

Japp nu är det vår och det betyder att det snart är sommar, och det betyder att snart kan man börja bada och grejer, och vet ni vad det betyder???? 
BIKINIÅNGESTEN ÄR PÅVÄG.
Här har ni ultimata listan på varför jag hatar bikinisar och varför jag vill att alla ska börja med våtdräkt istället! 
JAAAAAA, HÄR KOMMER DEN!
  1. Jag är blek som F*N och kan ej a årets trendiga mönster och färger eftersom man skulle kunna se min bikini från månen i dom färgerna som är inne....
  2. Finns ej i min storlek måste köpa på internett.
  3. Alla i min storlek på internett är antingen till för tanter eller superduper vidriga och är egentligen underkläder man kan ha i vattnet.
  4. Jag har en super annorlunda kropp så jag ser ut som en telletubby on tha beach 2013. Medan alla supermodeller(mina vänner) i sina normala bikinisar strävar omkring i sina helt normala kroppar. (därför tycker jag vi ska införa våtdräkt beach 2013!!!!)
  5. Bikinisar är egentligen bh och trosor utan bombshell och spets.. not cool bro!
  6. en annan färg som inte är ok för blekfisar som mig! VIT, det blir lätt smuttsigt i mälaren (because its dirty.. ;);)) och eftersom jag är lika vit som bikinin ser det ut som jag inte ens har en bikini på mig.
Om ni inte har fattat hinten så ska jag förklara den för er! Jag kommer typ inte bada i sommar och jag har bikiniångest. Mm ni tycker synd om mig får ni jätte super gärna länka bra bikini-hemsidor till mig i en kommentar! kram!!!
hell yeah våtdräkt beach 2013!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej