Sämst

1kommentarer

Jag vet att jag inte bloggar, men är inte på humör alls.
Sommarlovet är nära, men jag känner mig varken glad eller mindre stressad nu när jag är klar med allt..
Allt känns bara ledsamt och jobbigt. Sommaren kommer och samtidigt ångesten över vad jag ska sätta på mig för kläder, eftersom de flesta kläder inte passar mig eller bara ser konstiga ut på mig. Jag känner stor prestationångest och nervositet inför EM också, som bara är om några veckor. Jag känner mig ofta värdelös fast jag presterar så gott jag kan, även om jag är sjuk just nu. Jag är super rädd att jag ska känna mig lika sjuk när det väl gäller..
 
Om det här inlägget ska innehålla något bra så kan jag berätta att jag fick D på mattenationella och slipper ett F i betyg och slipper sommarskola! Det kan jag iaf vara lycklig över!
Hoppas ni mår bättre än mig!
Kram finisar<3 
(bajs bild från insta) 

1 kommentarer

Julia

27 May 2013 22:48

Jag tycker iaf att du är snygg i vad du än har på dig. Puss gumman.

Svar: Puss Jullan!
Tove

Kommentera

Publiceras ej