ge för fan inte upp

4kommentarer

För något år sen frågade en vuxen mig vad jag ville bli när jag blev stor. Jag svarade ärligt vad jag ville bli. Då skrattade hon och frågade om något realistiskt. De var ju inte som om jag sa att jag ville bli en blomma som kanske en fem åring skulle säga. Jag sa att jag skulle vilja bli en musikalartist. Sedan dess har jag sagt "jag vet inte" eller "jag vill jobba med barn". Men att jobba med barn ligger nog längst ner på min "vad jag ska göra i livet lista" men nu kommer den min lista av saker jag vill jobba med, ställen jag vill flytta till och saker jag vill åstakomma. Bara för att jag kanske inte kommer åstakomma alla saker på den här listan, så vet jag att jag ändå kommer lyckas med någon av de här sakerna. Varken jag eller någon annan ska ge upp sina drömmar.
 
"vad jag ska göra i livet lista"
  • bli musikal artist
  • jobba med musik
  • jobba med film
  • bli kung på gitarr
  • skapa ett YT konto och vi YTpartner
  • träffa Håkan Hellström
  • bli radiopratare
  • bo i London
  • Bo i L.A
  • skriva en bok
  • bo i New york
  • bo i sthlm
  • bo i GBG
  • skaffa barn (när jag är typ 30 hehe)
  •    
  •    
  •    
  •   
  •  
  •   
  •   
  •   
  •  
  • jobba med barn 

Den är inte klar än som ni ser, men att jobba med barn är ändå sist.
Jag vet att de inte är så många som läser min blogg men vad tycker ni jag ska börja med? skriver en kommentar om du vill, de vill jag iaf :)
kram<3

4 kommentarer

Julia

30 Mar 2013 21:54

Skapa ett YT konto! om du blir bra och känd och sådär så kan jag ställa upp i en video

Svar: haha det skulle bli en ära! :D
Tove

Albin

31 Mar 2013 10:40

No stress, du är ju bara 17 föfan. Lev lite först :)

Svar: ja såklart! men sen då? :D
Tove

Anonym

01 Apr 2013 22:46

Jag gillar din blogg och din lista, lycka till :)

Svar: tack så mycket!
Tove

Anonym

01 Apr 2013 22:48

Kan du inte göra 50 saker du inte visste om mig-video?

Svar: ja, vi får se :)
Tove

Kommentera

Publiceras ej