KAN TYP INTE FATTA DET

0kommentarer

JAG KAN INTE FATTA ATT DET ÄR SOMMARLOOOOOOOOV!
ÄR SÅ GLAD GLAD GLAD OCH SÅ TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!
Det ska bli skönt att få lov! Jag behöver tiden till att lugna ner mig och förbereda mig till nästa termin på Carlfosska. Jag har inte planerat så mycket till det här lovet! Det ända jag har planerat är min amsterdam resa (som blir av om mindre än en vecka!!) , awake me up showen och city festivalen!
haha så jag kommer inte ha så mycket för mig den här sommaren. Jag ska ägna min tid åt Vännerna och Familjen! Jag förväntar mig mycket longboard åkande också eftersom jag ska köpa in en till den här sommaren!
Ha det bäst och förlåt om mitt bloggande kanske kommer bli lite mer oregelbundet än vanligt under denna sommar!
kram!
(lite bilder från förra sommaren!)

Kommentera

Publiceras ej