tidsfördriv

0kommentarer

Hur bor du: Jag bor i en villa.
Brukar du komma i tid: ja om jag verkligen försöker.
Hur lång är du: ungefär 166 cm
Kan du laga mat: hyfsat bra är jag nog
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i första året på gymnasiet och går estet.
Vad har du på dig just nu: urban empire byxor och en t-shirt
Har du någon fobi: de har jag säkert men kommer faktiskt inte på den nu.
Hade du en bra kväll igår: den var lite jobbig, men jag överlevde den så de är lugnt.
Vilket är ditt senaste inköp: notpapper till skolan.


Din favoritdryck på morgonen: te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma 
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: en penna tror jag.
Vem snackade du med senast: mamma eller chrippe, vet inte riktigt.
Varm favoritdricka: te eller chailatte 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vanligt vatten

 

När gjorde du senast något riktigt dumt: för en och en halv månad sen.
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara dryg som fan.
Någon jag stör mig på: de som inte tänker innan de pratar.
Intressen: va med mina vänner, sjunga, dansa och spendera tid med familjen.
senaste person du kramade: mamma

Senaste person du ringde: ebby
Senaste person som ringde dig: ebby
Vad drack du senast: äppeljucie
Vill du ha barn: ja, fast i framtiden.


Längtar du till din nästa födelsedag: jaaa, för nu är de inte långt kvar!!
Har rakat dina ben någon gång: jaaa
Är du sugen på något nu: paprika pringles chips
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: jaaa
Attraheras du av män med skägg: nja, om han har ett fint ansikte under.
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop!


Brukar du baka: när jag behöver sockret i mitt konstverk!
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja, vet inte än.
Vilken låt lyssnade du senast på: reminder - mumford and sons.
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: tampongtjejen och idioter
Har du pengar på mobilen: jaaa

 

 

Kommentera

Publiceras ej