Sista dagen på sommarlovet 2013

0kommentarer

Jag är lite besviken på min sista dag på sommarlovet. Jag tänker i förväg hur den ska bli och om den inte blir som jag har tänkt mig så blir jag nere. Idag hade jag tänkt på en spel dag med kompisar men så blev de inte.. När det inte blev så tänkte jag gå tillbaka i tiden med en vän och göra som vi nästan alltid gjorde förut. Men så blev de inte heller. Det sluta med att jag hamnade hos min kompis syster som jag vanligtvis tycker är jätte kul, men tyvärr är jag blyg så de gick inte så bra även om jag hade det trevlig. Och nu är dagen nästan slut och de enda jag vill göra är att träffa min bästa vän. Men de går inte för han vill se på fotboll, själv. Så nu ligger jag här i min säng och spenderar min sista dag med ett avsnitt med scrubs. Ser ändå fram emot imorgon! Saknar mina klassisar!<3

Kommentera

Publiceras ej