shopping haul - sthlm

0kommentarer

Den här tröjan köpte jag på topshop. Tycker den skulle passa bra till mina nya shorts och till ett par höga jeans.
 
Den här tröjan köpte jag på en affär som hette ohio. Märkte nu att den satt inte som jag ville så funderar på att sälja den. Men jag tyckte modellen på tröjan var fint och jag älskar trycket!
 
Jag köpte en enkel foundation borste på H&M för att jag behövde en.
 
Dom här höga shortsen köpte jag på american apparel. Har tänkt ha dom i sommar!
 
Jag köpte den här på Bikbok, för att jag skulle kunna ha den till min långa skjol. Men insåg att det inte är min stil, så jag ska lämna tillbaka den tror jag.
 
Den här kedjan eller "senil-snöre" köpte jag på ur&penn. En i silver och en i guld.
 
Och sist men inte minst min nya tygkasse från t-shirtstoreDen var super fiiin så jag var ju tvungen att köpa den! 
kram!
 

Kommentera

Publiceras ej