vad ska man blogga om?

0kommentarer

Ja, vad fan ska man blogga om? Jag skriver oftast vad jag håller på med om dagarna, men om ni vill ha förändring så kommentera eller mejla mig eller något.

Jaja ni får väl höra samma gamla saker då.
Den hör veckan har varit skön! Eftersom jag precis har börjat i musik, men ej har fått börja i någon ensemblegrupp än, så har jag ganska mycket hål och börjat ganska sent på dagarna. Det är ganska skönt!
I morgon ska jag repa hela kvällen innan föreställningarna i helgen! Jag är super nervös! Men de kommer nog gå bra! Efter helgen är dans terminen slut och jag får alldeles för mycket fritid! Då ska jag väl koncentrera mig lite mer på skolan, läxorna och julklapparna!
kram!

på bilderna är jag och mina fina brudar : Ebby, Amanda och Julia!

Kommentera

Publiceras ej