Idag är det ingen vanlig dag..

0kommentarer

Idag är det ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag!
Hurra hurra hurra!!!!!
 
japp idag fyller min kära mor 45år! 
Vi har redan firat henne nu och hon fick chips och högtalare till vårat kök. Om ni tycker att chips var en dålig present så har ni fel! För hon skulle säkert hellre ha fått chips än högtalarna om hon fick välja!
Och jag förstår om ni som känner mig tänker "hur kan tove ens veta att hon fyller år och hur mycket?" 
Jag vet för att mina systrar har koll på födelsedagar och sånt till skillnad från mig!
Klockan två kommer det massor med folk som ska fira min kära lilla mor.
 
Efter kalaset, klockan fem har jag genrep på carlfosska till föreställningen med dansskolan.
Jag är skit nervös! men vi får väl hoppas på det bästa. 
Kram på er! <3
 
bilder : mamma och jag.
 
 

Kommentera

Publiceras ej