Bounce - Caution!

0kommentarer

Jag ligger hemma i sängen och drömmer mig bort.
jag började kolla på ett videoklipp på youtube och hittade en video från bounce föreställning Caution. Den föreställningen är typ det bästa jag har varit med om. Jag blir ganska ledsen när jag tänker på att jag aldrig kommer få uppleva den som jag gjorde just då! Jag kommer ihåg när jag stod där med min moster Viola och Lina och oftast bara gapade. Vi stod under david när han hoppade från senen och han hamnade alderles över mig och Lina. Jag kommer också ihåg att jag blev så rädd när spindeln kom in och när poliserna med hundarna kom. Ni som inte har sett den här föreställningen kommer inte fatta ett skit om vad jag pratar om, Och jag tycker synd om er som inte har fått uppleva de som jag och många andra har gjort. Jag saknar bounce och jag hoppas att de släpper ut filmer i från alla deras föreställningar. För jag vill aldrig glömma. <3

Kommentera

Publiceras ej