14 Maj 2012

0kommentarer

Nu är jag frisk igen knas bollar!!
Igår var jag på sm träning och på kims fotbolls match. Träningen var ett helvete eftersom astman spökar.. men jag gjorde så gott jag kunde :D:D
Min faster och hennes familj följde med på kims match, eftersom dom är väldigt intreserade av sport och ville se kim spela :)
Nu är det bara fyra dagar kvar till SM och jag är sjukt nervös?!?!Jag kommer dansa i köket varannan minut dom kommande dagarna!
Imorn är det nationella i matte och jag dööööör om det går dåligt!
På onsdag kommer det en gubbe och ska prata om hur det var under andra världskriget, Är ganska taggat på det eftersom andra världskriget är väldigt intressant.
Nu väntar jag på att kim ska bli klar så jag kan åka hem och äta Pizzaaaa!!
kramkram <3

Kommentera

Publiceras ej