Det bor inte bara tandpetare i sverige!!!!!!!!!!

0kommentarer

Nu är det så att alla affärer tycks tro att det bara bor små tandpetare i sverige.
Det gör mig arg och besviken. Vad hände med oss som kanske inte får på oss de smala klänningarna och dom små topparna. Det finns lagom stora människor som vill ha snygga kläder också! Jag har ett STORT problem. Jag har kanske XL-XXL på bikini toppar i kup storlek men S-M runt om. Det betyder att alla bikini toppar har antingen kupor som täcker en tredje del av mina tuttar, fast passar jätte bra runt om. Eller så har affärerna i min storlek i kupan men spännet där bak sitter så långt ut att jag inte kommer kunna ha den på alls, för den kommer ramla av. 
Då måste man köpa en jävla BH- bikini och själv tycker jag att man ser bara slampig ut i. Så nu har jag bestämt mig för att jag får bada i t-shirt hela sommaren för att alla affärer är idioter och tror att alla ser perfekta ut.

Och ja jag vet att det finns många som har komplex och så för sina små bröst och så. men vad fan ni kan ju iaf köpa kläder utan att börja grina. Ni kan köpa vilka tröjor som hellst utan att tänka på att dina tuttar kommer ramla ut. Om jag kunde och fick skulle jag minska mina bröst till b-kupor.
Jag avundar er :'(

Kommentera

Publiceras ej