Min första ensemble-konsert!

0kommentarer

Jag vet att jag inte har bloggat på hela veckan, men jag har inte haft lust bara.
Men under denna vecka har det hänt mycket! Jag har haft min första sånglektion, gitarrlektion och min första ensemble-konsert! Allt har varit jätte roligt och jag börjar verkligen trivas med musik programmet!
 
Idag köpte mamma en gitarr åt mig, men jag är nog helt säker på att hon kommer sno den när jag inte använder den! Imorn ska vi på carlfosska Lussa på stan. Det kommer vara sjukt kallt, men vi får ha jackor så det är nog lugnt. Efter det ska jag sova hos Ebby. Vi har lagt upp ett strikt schema hur vi ska plugga historia till historia provet på måndag. Och om vi inte åtminstånde får ett E så kommer vi nog aldrig mer plugga tillsammans. haha.
 
Nu ska jag läsa igenom frågorna till provet och sedan ska jag kolla ikapp julkalendern!
kramkram! <3
 
min nya gitarr.
Felicia, Yasmine och jag, innan enseble-konserten.
Jag idag, när jag kom in från kylan.

Kommentera

Publiceras ej