tisdag 10 april

0kommentarer

Första dagen i skolan.
Mådde illa och höll på att spy .. BRA START!
Jag åkte till kim efter det och sov i typ två timmar.
Nu har jag suttit foreveralone vid facebook ett tag och snart blire BB själv ..
Kim ska kolla barca och kommer hit senare i kväll. Imorn blir det nya tag och har nog bestämt mig för att imorn ska jag plugga och lyssna på musik hela tiden i skolan, för jag pratar för mycket för någon som har så ont i halsen som jag har! när man sjuk är det typ bästa som finns 9gag! ibland vet jag inte vad jag gjorde innan jag skaffade iphonen :O
Nu är det andra veckan pappa är i sthlm, känns så konstigt att pappa inte är här.. Ännu konstigare nu när det bara bor tjejer i huset! konstigt .. saknar honom :( bjuder på en bild på honom <3
ska förbereda för bb mys med mig själv nu! kramkram<3

Kommentera

Publiceras ej