Lördag 28 April

0kommentarer

Som ni såg på inlägget innan så passade inte mina fina nummer till bildernas ordning.. Det var väldigt bedrövligt!!!
Idag hittade jag ett rött märke på min näsa.. Det ser ut som någon har suttit med en tändare och bränt på min näsa inatt! Förstås har ingen gjort de, så jg antar att jag har slagit mig själv eller något! Idag har jag varit på stan och fyndat en blommig klänning som jag hängde undan till mig :))
Och nu när jag kom hem är jag så trött att jag inte kan göra något annat är att lufta mina trasiga tår och kolla på Pokemon.
Föresten så har pollen grejen börjat så min näsa är helt röd och jag nyser hela tiden.. Inte kul!?!?!
Kim spelar match men jag är seriöst för pollen sjuk så jag orkar verkligen inte åka och kolla :/
Jaja Pokemon herr i come!

Kommentera

Publiceras ej